Videolardan Alintilar

 I was told by a local resident that these river used to flow black back in the day. (Link)

Bana Soylendi bir yerel tarafindan su bu nehir siyah akmistir eskiden/gecmiste.

Örnek bir cümle: "Back in the day, we used to ride our bikes all around the neighborhood." (Eskiden, mahallede bisiklet sürerken.)

Now we gotta meet some locals, eventually.

simdi biz acaz<tanis bazi yerellerle, sonunda

I was told in these part and i can`t confirm this at all.

bana söylendi bu bolgelerde ancak ben etmiyorum kabul bunu hemde hic

"I was told" ifadesi, İngilizce'de "Bana söylendi" veya "Bana anlatıldı" anlamına gelir. Bir bilgi veya haberin size başka bir kişi veya kaynak tarafından aktarıldığını ifade eder. Örneğin, "I was told that the meeting is scheduled for tomorrow" ifadesi, "Toplantının yarın planlandığını bana söylendi" anlamına gelir. Bu ifade, size iletilen bir bilgiyi ifade etmek için kullanılır.

but roughly half the people are living off some sort of disability or food stamps or some government assistance and half are working their butts off.

"ama kabaca toplumun yarısı, engellilik yardımı, gıda yardımı veya hükümet yardımı gibi desteklere muhtaç kişilerden oluşurken, diğer yarısı gotunu yirtarak (cok calisarak)geçimini sağlıyor."

"Living off" ifadesi, bir şeye veya birine muhtac/avantaci/otlakci anlamına gelir. Örneğin, "She is living off her savings" ifadesi, "O, tasarruflarıyla geçiniyor" anlamına gelir. "Living off" ifadesi, kişinin kendi kaynakları, yardım veya destek olmadan geçinme durumunu ifade eder.


- [Peter] Were you sad that you couldn't go Or do you want to go?? 

"Just ain't nothing enjoyable about it to me" ifadesi, "Benim için bunun hoş bir yanı yok"

"ain't" ifadesi, "is not" veya "am not" yerine kullanılarak şu şekilde kullanılabilir: "I ain't going to the party." (Ben partiye gitmiyorum.) "She ain't here right now." (O şu an burada değil.) Ancak "ain't" dilbilgisel olarak daha rahat ve konuşma diline özgü bir ifade olduğu için, yazılı dilde veya resmi iletişimde genellikle kullanılmaz.




Yorum Gönder

0 Yorumlar